04 June 2012

Ya...!!!..Hati itu milik aku...


Ya..!!!..Hati itu milik aku...
Kenapa hati begitu mudah menangis...
Kenapa jiwa begitu mudah terusik....
Ah, perasaan yang sering membelenggu....
Hidup mesti diteruskan.. chill ya...
Senang, mudah dilafazkan....
Tapi hati ini milik aku....
Aku yang rasa sakitnya....
Aku yang rasa kecewa nya...

Ya...!!!.. Hati itu milik aku...
Salah kah aku mengharap...
Salah kah aku ingin meminta...
Salah kah aku ingin bermimpi...
Mimpi yang aku harapkan menjadi realiti...
Mimpi yang aku harapkan boleh memberiku seribu erti....


Ya..!!!..Hati itu milik aku....
kenapa terjadi lagi...
kenapa mudah sekali aku beri....
Akhirnya, apa yang jadi...
Aku yang tersungkur lagi......

Dan kini, aku sendiri perlu berdiri lagi....
Masih mencari...
Atau masih kekal berdiri...
Mengharap pada yang tak pasti.....


P/S: ok nite






♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Dak Kecik♥

No comments: