13 June 2012

Everything is different

Assalamualaikum...


 That simple word, but deeply meaning... Ececee... mentang-mentang letak gambor kedabak besor, ayat omputih, nk gak speaking ek.. Bukan bahasa yang dipersoalkan yea, tapi maksud dari kata-kata tu.. Intonasi yang sungguh murni dari aku..


Apa yang dapat aku rumuskan :

1) Sekali bace, tak de plak rase nk pandang belakang
2) Dua kali bace.. termenung aku...
3) Tiga kali bace.. eh, tu mengeja namenyer... hahahaha

Obviously, memang banyak 'movement'..ni client aku ckp, ade ke ari tu aku ckp de changes, die kate gne word movement la, ok fine..ayat omputih aku kn ke tibai jer. .Mengarut pe aku ni.. Back to topic, perubahan paling ketara adalah.. jatuh kepada umur aku.. Yes I admit it, I'm older year by year... Ok fine..!!
Positively, makin banyak la pengalaman aku kan, omputih kate experience gitu..

Apa lagi yang berubah yea?? Fizikal?? ermm, Xpayah sebut la, agak sensor disini.. hak3...

Apa lagi ek?? Owh, semestinya status aku, ni bukan status cm kt Fb yea, SINGLE.. 5 minutes later.. IN RELATINSHIP... 10 and half minutes later.. SINGLE... Apo pye status la.. Status yang aku gembar gemburkan cm tanah ni adalah status dari STUDENT---> PEKERJA...

1) STUDENT ---> Insan yang berhati mulia, mengejar ilmu untuk kemajuan masa hadapan, untuk memastikan harapan mak abah tercapai.. oookk.. tipu, time student aku byk buang mase, sbb tu result hampess..Ish3.. menyesal sungguh....



Abaikan muke suci itu yea..kih3

2) PEKERJA ---> Insan yang berhati mulia, mencari rezeki untuk menampung kehidupan, dan lagi sekali untuk memastikan harapan mak abah tercapai.. oookk.. ni aku tak tipu ye, mmg bekerja mencari rezeki, juz dedikasi tu kurang cikit..


Ni kad ke ape?? tak canggih langsung... huhuu


Banyak lagi yang berubah,sampai aku pon xperasan sebenarnya aku dah berubah.. Tapi aku berharap dapat berubah ke arah kebaikan dan menjadi seorang anak yang boleh dibanggakan.. Ayat aku memang tak nak kalah... hahaha ketawa kuat-kuat


ni pon berubah gak,time emergency,penting kad ni ooo...
Sekian dulu perubahan hari ini.. bila ade perubahan harta aku nk hapdet lagi.. baru la nmpak bergaya kan.. hahaha....




♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Dak Kecik♥

No comments: