18 June 2012

Saya Sayang Abah Saya



ABAH…..

Kesian abah, 
umur makin meningkat tapi masih lg gigih mencari rezeki..
Kesian abah, 
ank dah dewasa tapi masih lg menghulur bila bantuan diperlukan…
Kesian abah, 
masih gunakan tenaga menghantar & mengambil kami bila diperlukan…
Kesian abah,
 masih lagi perlu memikir anak yang belum kahwin…
Kesian abah, 
masih lagi memikir anak yang belum bekerja…
Kesian abah,
 masalah rumahtangga ank pon abah kene pikir..
Kesian abah, 
tiap waktu pikirkan kami..
Dari kecil sampai la kami dewasa…
Tapi kadang-kadang kami yang lupakan abah..
Alasan kerja jadi faktor utama…
Abah… Abah… sayang abah sangat-sangat…..

** Baru-baru ni ade tragedi menimpa aku, ye… aku xpernah nangis depan mak abah aku pasal hal ni, tapi bagai abah leh membaca pikiran aku, kata-kata yang paling mendalam “ anak abah kan, msti kuat”… Dengan kata-kata ni la, aku kuat…. Terima kasih ABAH untuk segalanya….

Special dedicate for my Abah NOOR ISHAK BIN JAAFAR....




♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Dak Kecik♥

No comments: