05 June 2012

STRESS kah??

Assalamualaikum.....

Urmm.. sejak menjak dua menjak ni, asyik tulis pasal jiwang jer, eh pasal hati jer... ish3... Tu la jadinyer kalu terlalu ikut perasaan, dh teremo lebih....

Aku ni malas la berazam, kang ckp nk wat azam berazam xmo emo2, seminit je pastu, teremo gak... So, xpayah la nk berazam sangat kan... Lgpon, kalu pikir2 semula xsalah la nk emo ke, jiwang ke sakit ati ke.. ke ke lg.. tu lumrah perasaan kan.. Juz yang jadi masalah kalu semua yg ditulis seperti td diluahkan secara over...

Ape yang aku nk sampaikan ini?? Hhuuuhhhh...Apakah... Aku kang mula la nak melalut macam2.... Ape la nak jadi dengan aku ni, ape pye soklan la, kompom la jadi manusia kan... Huhhhhhhhh... mengeluh je xabis2, pe lg yang tak kene dgn hidup aku ni.. Nk kate epy, epy gak, nk kate sedih, mmg selalu la, nak kate kecewa, errr... ada la gak... nak kate STRESS.. mmg tersangat la...

STRESS...!! macam2 la kalu nk kate stress ni.. Stress bgn pagi2, pikir nk pakai baju pe,baju tu nk iron ke.. x iron kang dh mcm pe plak.. pastu stress lg, nk mekap ke x, xmekap nmpak plak sebijik dua bijik mutiare ni, mekap kang macam opera plak.. Stress lagi, nk tapau makan kat mane, xtapau nanti lapo plak..dh lapo xleh wat keje plak.... Aduyaii..... tu belum pikir lagi, nk parking kt mane, kalu parking belakang opis kang, jauh plak nk jalan, panas2 ni, itam plak muke ku ini.. Errr, aku kan putih.. Oh,ples la yea... parking depan opis kang, susah plak nk kuar, asyik kene blok je kete tu.. Tau la kete aku tu kecik jer, senang2 je korang nk blok kan, aku hon bagai, wat2 xtau plak tu.. Ish3..angin satu badan tau (ditujukan pada orang2 yang selalu blok kete aku, kalu pasni kete tu de calar ke, terguris bhs ke,jgn salahkan aku plak)... ha, tu lg menambahkan STRESS.... ntah bape kali stress dh ni...

Tuk menambahkan perisa dlm keSTRESSan aku ari ni, opis plak xde air, ntah mamat orang mane g curik kepala paip, Abis 1 tingkat xde air... juz imaging la, xde air..nak membuang tu jadi satu masalah besar tau... dan dengan muka lapo sambil menahan ........... isikan yea, pakat ramai2 iaitu opismate ku pergi la cri kedai mkn + toilet tok melepaskan ape2 yang patut.... hahaha.. siap tunggu turn tu... Dan dengan kadar muke bedak tebal beberapa inci jgk, kitorang menumpang la untuk menunaikan kewajipan... Alhamdulillah...

Kalu nk cite STRESS ni, mmg tak kan abis la..,  lagi2 kalu hati xtenang, semua benda dianggap STRESS.. Err ni aku kate kat diri sendiri ok.... Ahh.. taip panjang2 ni pon stress gak..Dh la, kang aku cite lg, sampai sok xabis....

End for now... gud nite


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Dak Kecik♥

No comments: